miercuri, 3 octombrie 2012

Scrisoarea lui Samburel


Bună dimineaţa!
Ce mai faceţi voi, micuţii mei ecologişti? Pregătiţi, pregătiţi? Se apropie cea de-a treia întâlnire a noastră! N-aţi uitat de ea, nu-i aşa ? Pe 27 octombrie, lângă Bucureşti, la Copăceni. Campania Mic şi ecologist, a Asociaţiei „Familie Sănătoasă” merge cu succes mai departe, îndreptându-se către ambiţiosul obiectiv de a planta un milion de copăcei ! Cu voi alături n-am nicio teamă, sunt sigur că vom merge până la capăt. Iar la capătul acestui proiect de suflet, de sute şi mii de suflete, văd o Românie mai verde. O Românie care rămâne moştenire pentru voi şi copiii voştri. Vă aştept pe toţi, mai vechii mei prieteni, dar cu acelaşi drag îi aştept şi pe prietenii voştri, cărora sper că le-aţi povestit ce lucruri importante şi măreţe ne-am propus să facem. Aşa cum deja ştiţi de la prima şi a doua etapă a proiectului, fiecare copăcel plantat va purta numele celui care… i-a dat viaţă. Căci, amintiţi-vă, voi sunteţi părinţii pădurilor de mâine.
Sunt mai mult decât nerăbdător să vă reîntâlnesc, sunt mai mult decât dornic să vă aud râsetele şi să vă simt bucuria. Bucuria voastră, pe care o împărtăşesc şi eu, bucuria de a reda naturii ceea ce a pierdut şi, din nefericire, pierde în fiecare zi: comoara sa verde – pădurile. Am făcut o datorie de onoare din a o aduce înapoi. Voi, nu?!
Cu dragoste,
Sâmburel

Cei care doresc să devină părinţii unui copăcel vor aduce 10 lei până vineri, 05.10.2012, pentru achiziţionarea acestuia. Plantarea va avea loc în data de 27 octombrie la Copăceni.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu